Pozycjonowanie stron Warszawa

Według danych Gemius, w 2020 roku już ponad 70 proc. internautów kupowało online. Zamawiamy produkty w sklepach, wysyłamy zapytania o usługi, z roku na rok dynamicznie rosną przychody branży. Ponad 95 proc. polskich użytkowników sieci korzysta z wyszukiwarki Google. To dzięki niej znajdują informacje o produktach i usługach, zapoznają się z opiniami i szybko uzyskują informacje.

1. Analiza Konkurencji

Wiele firm konkuruje w sieci o te same słowa kluczowe. Przeanalizujemy ich mocne i słabe strony, aby znaleźć nowe możliwości dalszego rozwoju Twojej firmy online.

2. Słowa Kluczowe

Podstawą doskonałej kampanii SEO jest identyfikacja najskuteczniejszych słów kluczowych. Ten proces ma na celu uzyskanie wglądu w pytania i wątpliwości klientów.

3. Audyt SEO

Popraw wyniki swojej witryny w wynikach wyszukiwania dzięki audytowi SEO. Audyt SEO to inspekcja witryny z zamiarem poprawy jej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

4. Optymalizacja (SEO)

Optymalizacja techniczna strony SEO pewnych elementów na Twojej stronie www - oparta na solidnych zasadach, a nie nagłych trendach - z całą pewnością wpłynie na pozycje Twojej witryny.

5. Stworzenie Treści

Treści wysokiej jakości to skuteczny sposób na zbudowanie Twojej marki oraz wysokich pozycji w wyszukiwarce. To prosty sposób, aby udzielić odpowiedzi, których Twoi klienci poszukują.

6. Link Builidng

Profesjonalne budowanie profilu linkowego - Wysokiej jakości linki zawsze miały znaczenie dla pozycji Twojej strony www. Te najlepsze skutecznie pozycjonują stronę internetową.

To my pracujemy na Twój sukces w sieci

Nasi eksperci zoptymalizują twoją stronę internetową i zajmą wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu Twój biznes będzie bardziej opłacalny. Wszystkie nasze techniki są bezpieczne i dajemy gwarancję na wysokiej jakości usługi.

pozycjonowanie stron warszawa razem z kamilem kanigowskim

Kamil Kanigowski

Specjalista SEO / Założyciel Agencji SEONIM
Jestem specjalistą SEO z ponad 12 letnim doświadczeniem. Założyłem Agencję SEO SEONIM, aby pomagać firmom takie jak Twoja uzyskać wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Nasze osiągnięcia

Gdy zobowiązujesz się do nas, my zobowiązujemy się do Ciebie. Jesteśmy dumni z dostarczania usług i nasi doświadczeni specjaliści SEO nie będą zadowoleni, dopóki Ty nie będziesz. Dzięki naszym usługom SEO umieścimy Twój biznes na pierwszym miejscu w wyszukiwarce Google. Wieloletnie doświadczenie umożliwia nam przeprowadzenie skutecznej analizy konkurencji oraz skuteczne wpływanie na widoczność Twojej strony.

0
Lat doświadczenia
0
Zadowolonych Klientów
0
Wypozycjonowanych stron
0 mln
Wizyt na stronach

Spis treści

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych w Google?

pozycjonowanie strony warszawa efekt
Wzrost widoczności strony z branży technologii

Każda wyszukiwarka ma swój algorytm, zgodnie z którym ustalana jest kolejność stron WWW w wynikach na dane słowa kluczowe. Po wpisaniu konkretnego zapytania, widzisz listę witryn, które według Google najlepiej odpowiadają na tę frazę. Zadaniem wyszukiwarki jest przeanalizowanie bazy serwisów, które znajdują się w jej indeksie, aby wskazać wśród nich strony WWW, które stanowią najwłaściwszą odpowiedź na zapytanie użytkownika.

Mówiąc o pozycjonowaniu stron internetowych, mamy na myśli SEO, które jednak głównie odnosi się do optymalizacji witryny. Skrót ten pochodzi od Search Engine Optimization. Kluczowe jest to, że celem takich działań jest uzyskanie widoczności na słowa kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Dlaczego akurat w tej wyszukiwarce? Pozycjonowanie stron Warszawa w Polsce skupia się właśnie na Google ze względu na jej zdecydowaną dominację na rynku, która w zależności od miesiąca wynosi nawet do 99 proc., natomiast nie jest tak wszędzie na świecie. Np. w Rosji udział wyszukiwarki Yandex przekracza 40 proc., zatem w tym kraju pozycjonowanie strony powinno się skupić nie tylko na Google.

Co to jest pozycjonowanie stron?

pozycjonowanie stron warszawa zdrowie i uroda
Wzrost widoczności strony z branży zdrowie medycyna - Warszawa

Jak już wiesz, pozycjonowanie stron www polega na działaniach zmierzających do uzyskania widoczności na słowa kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes. Osiągnięcie takiego efektu wymaga zwrócenia uwagi na mnóstwo czynników – algorytm Google nie jest oficjalnie znany, a zasady tworzenia listy stron WWW w wynikach wyszukiwania opierają się na testach realizowanych przez specjalistów SEO.

Co więcej, nie jest tak, że działania, które kilka miesięcy temu przynosiły znakomite efekty, zapewnią je również i teraz. Algorytm wciąż się zmienia. Modyfikacji są setki, z których jednak tylko pewna część jest zauważalna dla tych, którzy pozycjonują strony internetowe i dla użytkowników Google. Dlatego pozycjonowanie stron internetowych wymaga nieustających analiz aktualnych czynników rankingowych i podejmowania takich kroków, aby witryna była zgodna z oczekiwaniami algorytmu. Google przeprowadziło już nie jedną aktualizację, która doprowadziła do diametralnych zmian w wynikach wyszukiwania, czego doskonałym przykładem jest Pingwin. Wówczas modyfikacja dotyczyła profilu linkowego witryn – strony internetowe, które stawiały na SPAM, korzystały z automatycznych systemów linkujących, pozyskujących odnośniki z systemów wymiany linkami i ogólnie stawiających na witryny niskiej jakości nagle wypadły z czołowych pozycji. Takie witryny mogły się znajdować wysoko w wynikach wyszukiwania, ale w wyniku zmian w algorytmie trafiły poza TOP 100 w SERP-ach (Search Engine Results Page).

Wśród czynników, które wpływają na widoczność witryny w Google są takie, które mają większe znaczenie i takie, które są mniej istotne. Pozycjonowanie stron Warszawa powinno obejmować optymalizację serwisu, z uwzględnieniem wszystkich tych kwestii – należy zwracać uwagę na rekomendacje Google. Wyszukiwarka nie zostawia Cię z tym wszystkim samego. Z materiałów opracowanych przez specjalistów możesz wiele dowiedzieć się na temat wymagań stawianych witrynom. Istotne źródło wiedzy na temat tego, czy serwis jest zgodny z oczekiwaniami wyszukiwarki Google stanowi Google Search Console. Dowiesz się z niego m.in., czy witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych, spełnia wymagania co do Core Web Vitals (podstawowych wskaźników internetowych), na jakie zapytania wyświetlają się Twoje strony w wynikach wyszukiwania czy gdzie znajdują się odnośniki prowadzące do witryny i nie tylko.

Na czym polega pozycjonowanie stron?

pozycjonowanie stron warszawa przemysł
Wzrost widoczności strony z branży przemysłowej w Warszawie

Pozycjonowanie strony internetowej to proces, który wymaga czasu. Początkowo, po podjęciu działań, witryna zaczyna zyskiwać coraz lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania Google, pojawia się na coraz więcej zapytań na kolejnych podstronach w SERP-ach. W kolejnym etapie pozycjonowanie strony WWW prowadzi do pojawienia się jej w rezultatach Google na wiele słów kluczowych w TOP 10 wyników. Wtedy możesz już pozyskiwać potencjalnych klientów, którzy prawdopodobnie szukali tego, co oferujesz. Jeśli odwiedzając stronę WWW, trafią na oczekiwaną propozycję, to bardzo prawdopodobne, że zamówią produkt czy usługę. Tym sposobem dzięki SEO możesz zacząć zdobywać klientów. Pamiętaj jednak, że zanim zaczniesz zauważać ruch z Google, musi upłynąć trochę czasu. Okres oczekiwania na zadowalające rezultaty zależy od branży, stanu Twojej strony i kilku innych czynników. Możesz mieć jednak pewność, że z miesiąca na miesiąc proces pozycjonowania Twoich stron internetowych będzie przynosić coraz lepsze wyniki. Coraz większa liczba istotnych dla Ciebie słów kluczowych zagwarantuje Twojej witrynie więcej odwiedzin.

SEO polega na pozyskiwaniu coraz lepszej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania, które nazywane są również darmowym i bezpłatnymi. Zerknij na screen po prawej stronie. Widzisz na nim pozycje oznaczone jako „Reklama” i inne. Obecność tych pierwszych wynika ze skorzystania przez te firmy z systemu Google Ads, w którym płaci się za każde przekierowanie na stronę, ale nie tylko, bo są też kampanie, w których celem są połączenia telefoniczne.

Rozwiń biznes w Warszawie razem z nami!​

Aby dotrzeć do użytkowników sieci ze swoją stroną, powinieneś zadbać, by znalazła się ona na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.

Do realizacji tego celu potrzebne jest pozycjonowanie stron internetowych. 

Różne wyniki wyszukiwania (serp)

Płatne wyniki wyszukiwania w Google - Google Ads
Płatne wyniki wyszukiwania w Google - Google Ads

Poza powyższymi wynikami, w SERP-ach możesz znaleźć również inne. Potencjalnych klientów da się pozyskiwać również dzięki wysokim pozycjom na słowa kluczowe w mapach Google. W rezultatach wyszukiwania na zapytania lokalne bardzo często pojawia się tzw. trzypak wyników pochodzących z Google Maps.

Jeśli prowadzisz działalność lokalną, to obecność w Google Maps może przynieść Twojej stronie przekierowania od wielu zainteresowanych – to ruch, który może skutecznie konwertować, zapewniać Ci klientów. Z pewnością i Ty w wielu przypadkach, szukając lokalnie usługi, sprawdzasz, jaka strona znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania. W przypadku takich ofert często nawet nie klikasz strony, tylko od razu korzystasz z połączenia telefonicznego. Tak być może zrobisz, kiedy będziesz potrzebować usługi holowania czy pomocy hydraulika.

Oczywiście w wynikach wyszukiwania Google znajdują się również filmy czy zdjęcia. Są także rezultaty, które różnią się pewnymi elementami. Obok Twojej strony w Google mogą się wyświetlać odnośniki do podstron, gwiazdki, stan magazynowy, cena produktu, najczęściej zadawane pytania czy też emoji. To dodatki, które zwracają uwagę potencjalnych klientów na treść witryny – dzięki nim poszczególne podstrony serwisu mogą być lepiej klikalne, wyższy może być ich CTR (click-through-rate).

Z czego składa się pozycjonowanie stron?

lokalne pozycjonowanie stron - wyniki lokalne mapki
Lokalne pozycjonowanie stron - wyniki lokalne mapki z miasta Warszawa

Proces pozycjonowania stron składa się z wielu etapów – na początek realizowany jest audyt SEO. To raport, który wskazuje na mocne i słabe strony witryny. Przed podjęciem optymalizacji witryny należy przeanalizować, pod jakimi względami nie spełnia ona wymagań algorytmu Google. Na tej podstawie jasne jest, jakie kroki należy podjąć w celu uzyskania widoczności witryny. W pozycjonowaniu stron internetowych nie jest tak, że niewielkie modyfikacje wystarczą do uzyskania wysokich pozycji – bardzo prawdopodobne, że konieczna będzie diametralna przebudowa strony, poprawa profilu odnośników, zmiana treści i wiele innych działań. Audyt SEO obejmuje sprawdzenie:

  • kodu witryny,
  • szybkości ładowania strony WWW,
  • profilu linkowego serwisu,
  • duplikacji treści – wewnętrznej i zewnętrznej,
  • optymalizacji strony pod frazy kluczowe,
  • merytorycznej wartości witryny i struktury treści,
  • strony pod kątem kanibalizacji słów kluczowych,
  • dostosowania serwisu do urządzeń mobilnych.
  • optymalizacji grafiki w obrębie strony internetowej,
  • tagów meta – ich długości i zawartości,
  • obecności szyfrowanego połączenia (certyfikatu SSL),
  • wewnętrznego linkowania Twojej strony firmowej czy innej.

Pozycjonowanie stron Warszawa - Audyt SEO

pozycjonowanie stron warszawa pogrzeby
Wzrost widoczności strony z branży funeralnej w Warszawie

To tylko wybrane kwestie, które powinien obejmować audyt SEO. Jest to krok kluczowy, który decyduje m.in. o tym, z jakimi kosztami będą się wiązały skuteczne działania SEO. Po tym etapie otrzymasz rekomendacje zmian, których wymaga Twoja witryna WWW. Optymalizacja strony jest krokiem niezbędnym i powinna obejmować te wszystkie elementy i nie tylko. W przypadku każdej witryny WWW potrzebna może być inna reakcja. Algorytmy Google biorą pod uwagę wiele czynników, a jedynym słusznym krokiem przy pozycjonowaniu stron WWW jest zwrócenie uwagi na nie wszystkie.

Pamiętaj, że wiele wymagań stawianych przez wyszukiwarkę Google jest tożsamych z oczekiwaniami internautów. Chcą oni szybko ładującej się witryny, bezpiecznej, z przejrzystą nawigacją, wartościową treścią z odpowiedziami na zadawane przez użytkownika pytania. Wymogiem jest także jasność co do tego, jaki content oferuje strona WWW i czego dotyczy. Zatem optymalizacją strony nie tylko dostosowujesz ją do oczekiwań Google – zapewniasz internautom to, czego oni potrzebują.

Kiedy audyt SEO zostanie już zrealizowany, należy wdrożyć rekomendowane zmiany. Może to być kilka godzin pracy, ale są też i takie przypadki, że przed pozycjonowaniem strony internetowej należy ją wymienić na nową. Po prostu serwis może nie spełniać obecnych wymagań Google, internautów, a jego optymalizacja może być nieopłacalna.

Rozwiń biznes razem z nami!​

Aby dotrzeć do użytkowników sieci ze swoją stroną, powinieneś zadbać, by znalazła się ona na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.

Do realizacji tego celu potrzebne jest pozycjonowanie stron internetowych. 

Jak wygląda proces skutecznego pozycjonowania strony?

pozycjonowanie stron warszawa branża budowlana
Wzrost widoczności strony z branży budowlanej

Kiedy zostanie już przeprowadzony audyt SEO, to wtedy będziesz mieć jasność, jakie należy podjąć kolejne kroki, aby osiągnąć oczekiwaną widoczność strony internetowej. Obowiązkowo korzystaj z Google Search Console – dzięki temu narzędziu możesz upewnić się, jakie błędy widzi na Twojej stronie wyszukiwarka i czy próby ich usunięcia zostały zakończone sukcesem. GSC to również najlepszy sposób na monitorowanie, na jakie słowa kluczowe witryna jest widoczna w Google, jaki udało się dzięki temu pozyskać ruch i nie tylko.

Tempo osiągnięcia oczekiwanego efektu w postaci rosnącej widoczności w Google zależy od wielu czynników, a wśród nich od:

  • stanu Twojej strony WWW – zdarza się, że skuteczne pozycjonowanie strony w organicznych wynikach wyszukiwania wymaga wręcz wymiany serwisu;
  • profilu linkowego – jeśli przez lata był on zaniedbywany, do strony prowadzą głównie odnośniki z witryn niskiej jakości, linki pozyskane zostały automatycznie, to może to stanowić utrudnienie w działaniach;
  • wieku domeny – nowe domeny muszą dopiero wypracować swoją reputację w Google – początkowe działania będą w ich przypadku wolniej przynosić efekty niż te same prace realizowane dla strony z historią;
  • Konkurencja – pozycjonowanie niektórych słów kluczowych jest stosunkowo łatwe, ale są takie, przy których konkurencja jest ogromna i należy uzbroić się w cierpliwość, czekając na efekty.

Co wpływa na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwarki?

pozycjonowanie warszawa branża transportowa
Wzrost widoczności strony z branży transportowej

To nie wszystkie kwestie, które mają znaczenie. Ważne jest to, aby przed rozpoczęciem pozycjonowania stron internetowych skonsultować się ze specjalistą i uniknąć błędów, które zamiast przybliżać do wysokich pozycji w Google, będą, wręcz przeciwnie, oddalać od nich.

„Liczba czynników rankingowych stale się zwiększa, co powoduje, że pozycjonowanie wymaga zwrócenia uwagi na jeszcze więcej szczegółów związanych ze stroną WWW.”

Ponadto Google modyfikuje wpływ poszczególnych parametrów na pozycję w wyszukiwarce, tak, że ich rola może być raz większa raz mniejsza. To powoduje, że niezbędna jest odpowiednia reakcja na te zmiany i obserwowanie, jakie obecnie wytyczne należy spełnić, aby osiągnąć oczekiwane efekty.

Działania mające wpływ na pozycję witryny w SERP-ach dzielimy na czynniki on-site (obejmują zmiany w witrynie, np. optymalizację słów kluczowych) i off-site (dotyczą wdrożeń poza serwisem, takich jak choćby linkowanie). Lista czynników, które mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce Google jest długa, chociaż w wielu przypadkach specjaliści SEO nie są zgodni co do tego, czy rzeczywiście to od nich zależy widoczność strony WWW. Oto, co powinno obejmować skuteczne pozycjonowanie stron internetowych:

Czynniki, które mają wpływ na pozycję strony w Google:

  • Treści na stronie – aby internauta mógł trafić na Twoje strony WWW, powinno się na nich znajdować to, czego szuka. Właśnie dlatego tak ważna jest optymalizacja contentu pod słowa kluczowe. Należy przeanalizować, jakie zapytania są wyszukiwane przez internautów i jednocześnie mają to być frazy, które opisują Twój biznes. Pamiętaj jednak, że wybór słów powinien koncertować się nie tyle na takich, które przynoszą ruch, lecz na takich, które mogą przekładać się na zdobywanie klientów.
  • Certyfikat SSL -dzięki temu rozwiązaniu połączenie pomiędzy użytkownikiem a Twoją stroną jest szyfrowane, tzn. bezpieczne. Po wdrożeniu tego protokołu początek adresu serwisu zmienia się z http:// na https://. To czynnik, który ma również wpływ na konwersję, gdyż serwisy bez SSL oznaczane są przez przeglądarki jako niezabezpieczone. Taki komunikat nie zachęca internautów do robienia zakupów.
  • Szybkość ładowania strony – to kolejny z czynników, który ma wpływ nie tylko na widoczność strony w Google, ale również na poziom konwersji. Czy wiesz, że optymalnie jest, jeśli witryna otwiera się w ciągu 2 sekund, gdyż właśnie wtedy poziom konwersji jest najwyższy? Ponadto Google docenia serwisy, które szybciej się ładują!
  • Wewnętrzne linkowanie – struktura serwisu ma ogromne znaczenie. Powinna być dla internauty domyślna i ułatwiać mu korzystanie z serwisu. Na stronie internetowej w artykułach, opisach oferty i nie tylko powinny się znajdować odnośniki do innych treści w serwisie. To czynnik, który wpływa na widoczność strony, a także ma wpływ na to, czy zatrzymasz na dłużej w serwisie potencjalnych klientów.
  • Link building – odnośniki prowadzące do Twojej strony WWW są czynnikiem, który dla Google świadczy o tym, że treści na witrynie są wartościowe, jest to serwis godny uwagi i warto umieścić go na wysokiej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania. Jeśli jednak linki mają sprzyjać pozycjonowaniu witryny, muszą być umieszczane na wartościowych stronach o dobrych parametrach SEO. Proces link buildingu wymaga poświęcenia sporo czasu na wybór serwisów do działań, ale jednocześnie jest niezbędny w pozycjonowaniu.
  • Optymalizację obrazków – z jednej strony powinny być wysokiej jakości, a z drugiej nie mogą swoim rozmiarem powodować, że strona będzie długo się ładować. Warto pamiętać, aby nazwa pliku zawierała słowo kluczowe rozdzielone łącznikami – nie podkreślnikami, czyli np. może to być suknia-slubna-iza.jpg. Nie zapominaj również o wypełnianiu tagu alt, w którym powinieneś opisać to, co znajduje się na zdjęciu i użyć przy tym frazy kluczowej. To szczególnie ważne z uwagi na pozycje w Google Grafika.
  • Zawartość meta tagów – a przede wszystkim meta title. Wprawdzie obecnie w zdecydowanej większości przypadków Google samo określa tytuł SEO strony, ale w dalszym ciągu część tytułów pozostaje zgodna z propozycją właściciela serwisu. Tag description, czyli opis, nie ma żadnego znaczenia, ale i tak warto go wypełnić – niech zachęca do zapoznania się z treścią strony WWW, gdyż może to wpłynąć na CTR. Możesz poprawić ten wynik, stosując tutaj np. emoji.
  • Strukturę treści – na podstronach serwisu powinny się znaleźć nagłówki H1, H2, a jeśli content na to pozwala, to również H3-H6. Warto dodać do artykułu spisy treści, dzięki któremu w SERP-ach mogą się pojawić dodatkowe sitelinki dla Twojej strony w wyszukiwarce Google. Najważniejszego słowa kluczowego użyj w title, H1, leadzie, w pozostałych nagłówkach i w akapitach – oczywiście, stosując go w sposób naturalny. Mniej istotne słowa niech po prostu pojawią się w contencie. Ważne elementy w tekście, na które chcesz zwrócić uwagę robota Google i jednocześnie użytkownika, wyróżnij za pomocą znaczników strong i em. Pierwszy przynosi efekt w postaci pogrubienia tekstu, a drugi – w formie kursywy.
  • Przygotowanie mobilnej wersji strony – Google chce, aby witryna internetowa, która stanowi odpowiedź na zapytanie użytkownika, poprawnie wyświetliła się na jego urządzeniu. Powinna być responsywna – niedostosowanie pod tym względem może Ci utrudnić pozycjonowanie strony WWW. Jeśli Google wykryje błąd, to informację o tym znajdziesz w Google Search Console wraz ze wskazaniem, o co dokładnie chodzi.

Nie są to wszystkie czynniki, które mają wpływ na pozycję strony w Google, natomiast te należą do szczególnie istotnych. To nie oznacza, że innym nie warto poświęcić uwagi. Pamiętaj, że optymalizacja strony nie prowadzi wyłącznie do tego, że serwis ma spełniać wymagania algorytmu – dzięki tym działaniom witryna jest również lepiej dostosowana do oczekiwań użytkownika. Internauta chce przecież serwisu, który szybko się ładuje, jest bezpieczny, zawiera oczekiwane treści, ma atrakcyjną strukturę i nie tylko. To elementy, które są spójne z wytycznymi Google.

Rozwiń biznes razem z nami!​

Aby dotrzeć do użytkowników sieci ze swoją stroną, powinieneś zadbać, by znalazła się ona na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.

Do realizacji tego celu potrzebne jest pozycjonowanie stron internetowych. 

Dlaczego skuteczne pozycjonowanie w Google jest takie ważne?

W pozycjonowaniu strony chodzi oczywiście o uzyskanie jak najlepszej widoczności na słowa kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes, gdyż dzięki temu możesz zdobywać przekierowania z naturalnych wyników wyszukiwania. Czy jednak na pewno to jest najważniejsze? Nie do końca. Ruch to jedno, a przecież istotne jest to, aby przekładał się on na zamówienia produktów czy zapytania o usługi. Dlatego przy pozycjonowaniu stron ogromne znaczenie ma analiza słów kluczowych. Należy wybierać nie tylko te frazy, które cieszą się największym zainteresowaniem internautów – trzeba szczególną uwagę zwracać na takie, które najlepiej konwertują.

Jak wybrać odpowiednie frazy? Za pomocą przeróżnych narzędzi, takich jak choćby Senuto, SemStorm i innych. Bardzo przydatny jest również planer słów kluczowych Google Ads. Takie słowa kluczowe są oczywiście bardzo konkurencyjne, ale są i takie z długiego ogona, a to właśnie one charakteryzują się wysokim poziomem konwersji. Im z większej liczby słów składa się fraza, tym wyższy poziom konwersji, natomiast jednocześnie tym mniejszy ruch możesz pozyskać dzięki takim zapytaniom. Czy wiesz, że ponad 90 proc. zapytań w Google to frazy long tail?

Skuteczne pozycjonowanie www jest procesem, który wymaga ciągłych działań. Optymalizacją strony należy się zajmować nieustannie, analizować obecne wymagania Google, sprawdzać nowe słowa kluczowe. Nie jest tak, że jeśli dzisiaj internauci wpisują określone frazy w wyszukiwarkę, to po kilku miesiącach ta lista nie będzie inna. Wejdą do użytku nowe rozwiązania, opcje i funkcje produktów, pojawią się inne oczekiwania i z tego właśnie biorą się nowe pomysły odnośnie do słów kluczowych. Dlatego pod tym względem nie możesz stać w miejscu – wciąż trzeba analizować wyszukiwania fraz, trendy, kolejne frazy long tail, które przyniosą nawet niewielki ruch.

Jak się przygotować do pozycjonowania strony?

Po pierwsze powinieneś mieć świadomość, że SEO to działania, które stopniową dają efekty i rozumieć, kiedy możesz się ich spodziewać. Czy samo przygotowanie się do pozycjonowania strony wymaga zwrócenia uwagi na jakieś szczególne kwestie? Zdecydowanie tak. W ramach przygotowań:

  • Zweryfikuj stronę w Google Search Console – poznaj dokładnie to narzędzie, z którego możesz pozyskać ogrom wiedzy na temat skuteczności prowadzonych działań SEO, spełniania przez stronę wymagań algorytmu Google, pozyskiwanego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, a także linków prowadzących do Twojej strony.
  • Skorzystaj z Google Analytics – to najpopularniejszy system analityczny na świecie, dzięki któremu możesz obserwować, z jakich źródeł zdobywasz ruch, kim są Twoi użytkownicy, a także jesteś dzięki niemu w stanie mierzyć konwersję. Tzn. możesz analizować, czy rzeczywiście ruch z Google przekłada się na zapytania od klientów czy zamówienia produktów.
  • Wybierz dobry hosting – strona WWW znajduje się aktualnie na wolno działającym, zawodnym serwerze, który wciąż sprawia problemy? To nie jest dobre rozwiązanie dla SEO Twojej witryny. Dla pozycjonowania stron internetowych ważne jest, aby serwis ładował się szybko – wpływ na to ma m.in. usługa serwerowa. Kolejna kwestia to dostępność Twojej strony – jeśli Google co trochę będzie widzieć, że witryna jest niedostępna, to nie umieści jej wysoko w wynikach wyszukiwania. Zdecydowana większość firm daje możliwość przetestowania hostingu bez opłat – to dobry sposób na ocenę działania usługi.
  • Poznaj podstawowe narzędzia – poza Google Search Console możesz bez opłat, w ograniczonym zakresie, korzystać również z innych rozwiązań, które umożliwią Ci śledzenie pozycji w wynikach wyszukiwania, obserwowanie, jak zmienia się widoczność witryny czy też przyrost odnośników. Do tych zadań wystarczy Senuto albo SemStorm, a do trzeciego – Ahrefs.

Warto również przygotować się pod kątem tego, co powinno się znajdować w umowie z agencją SEO, jak powinna ona raportować swoją pracę i z jaką częstotliwością. Powinieneś być również świadomy tego, czego możesz, a w zasadzie powinieneś wymagać od wykonawcy usługi. Istotne są również kwestie dotyczące rozliczeń – ile wynosi stała opłata, z jakiego tytułu może być naliczona dodatkowa stawka? W sieci znajdziesz artykuły opisujące najczęściej zadawane pytania dotyczące SEO – zapoznaj się z nimi, a wtedy prawdopodobnie będziesz podejmować lepsze decyzje.

Ile trwa pozycjonowanie stron?

pozycjonowanie stron warszawa efekt budowlana
Wzrost widoczności strony z branży budowlanej w Warszawie

W procesie pozycjonowania istotne znaczenie ma czas, wiek domeny i wiele innych elementów – to od nich zależy, kiedy algorytmy Google umieszczą Twoją witrynę na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes. Zanim witryna zacznie pozyskiwać ruch z organicznych wyników wyszukiwania, musi przejść przez wszystkie niezbędne etapy kampanii SEO. Kiedy potencjalni klienci będą się dowiadywać o Twojej stronie z Google?

Nie da się podać konkretnej daty, kiedy pozycjonowanie Warszawa zacznie Ci przynosić korzyści. Natomiast można określić, jak przebiega sam proces i co następuje wraz z kolejnymi miesiącami działań. Na początek zacznie rosnąć widoczność witryny – coraz więcej fraz będzie trafiać do TOP 50 wyników wyszukiwania. W kolejnym etapie pozycjonowania strony internetowej zaczniesz zauważać pierwsze frazy w TOP 10 wyników, a to już może się przekładać na ruch z organicznych wyników wyszukiwania. Najczęściej taki efekt pojawia się po około kilku miesiącach pracy. W kolejnym etapie wiele kluczowych fraz, na których Ci zależało wyświetli się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. W witrynie pojawiają się potencjalni klienci, którzy wysyłają do wyszukiwarki zapytania i być może zamawiają produkty. To właśnie ten moment, na który oczekujesz. Tylko czy zawsze nastąpi on po takim samym czasie? Każdy przypadek jest inny. Już audyt SEO i płynące z niego wnioski powinny wykazać, po jakim czasie optymalizacji strony internetowej i innych działań możesz oczekiwać rezultatów.

Kiedy to będzie?

Rozwiń biznes razem z nami!​

Aby dotrzeć do użytkowników sieci ze swoją stroną, powinieneś zadbać, by znalazła się ona na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.

Do realizacji tego celu potrzebne jest pozycjonowanie stron internetowych. 

Jakie efekty daje pozycjonowanie stron, czyli czego możesz się spodziewać?

Postawienie na pozycjonowanie strony internetowej może Ci przynieść wiele dobrego. Oto, co zyskasz, dzięki podjęciu takiej inwestycji:

  • Optymalizacja strony pod algorytm Google – dzięki pozycjonowaniu witryna będzie zgodna z algorytmem wyszukiwarki Google, co oznacza, że w dużej mierze będzie dostosowana do oczekiwań użytkowników. Serwis szybko będzie się ładował, będzie miał łatwą i domyślną nawigację, atrakcyjny układ treści, profesjonalnie realizowany content marketing, szyfrowane połączenie, będzie też dostosowany do przeglądania przez użytkowników różnych urządzeń mobilnych.
  • Napływ wartościowych linków – do Twojej strony internetowej prowadzić będą odnośniki z witryn powiązanych tematycznie, popularnych, odwiedzanych przez internautów. W ramach content marketingu powstaną artykuły tematyczne, które pojawiają się w wielu miejscach w sieci – dzięki nim będziesz pozyskiwać przekierowania na stronę, a tym samym – na stronę trafią potencjalni klienci.
  • Wyższa konwersja – szybko ładująca się witryna, zoptymalizowana pod oczekiwania internautów przekłada się na większą liczbę zapytań i wyższy poziom sprzedaży. Ponadto dzięki pozycjonowaniu stron internetowych na Twój serwis trafiać będą internauci, którzy szukają tego, co oferujesz w swojej witrynie. Jeżeli internauta znajdzie to, na czym mu zależy, być może dokona zakupu lub wyśle zapytanie o usługi.
  • Większy ruch na stronie internetowej – internauci szukają w organicznych wynikach wyszukiwania odpowiedzi na dosłownie każde pytanie. Potrzebują nie tylko produktów i usług, ale również porad, opinii – związane z ofertą słowa kluczowe mogą być źródłem kolejnych odwiedzin. Czy wiesz, że według danych platformy Shoper w 2020 roku wyniki organiczne były źródłem największej liczby odwiedzin w sklepach, które na niej działają?
  • Większa świadomość istnienia marki – dzięki zastosowaniu content marketingu, wartościowych odnośników i coraz lepszej widocznych w organicznych wynikach wyszukiwania powodujesz, że jeszcze więcej internautów jest świadomych istnienia Twojej marki.
  • Wyższe przychody – ruch z wyszukiwarki Google doskonale konwertuje. O ile tylko witryna jest dostosowana do wymagań internauty, to bardzo prawdopodobne, że duży procent odwiedzin z organicznych wyników wyszukiwania przełoży się na klientów.
  • Przewaga nad konkurencją – dla wielu biznesów kluczowym celem jest wyprzedzenie innych marek. Satysfakcjonujący jest sam fakt, że na najważniejsze słowa kluczowe dane firmy pojawiają się wyżej w wynikach wyszukiwania. Oczywiście w praktyce ważniejsze jest, że wyższa pozycja przekłada się na większy CTR, większą liczbę odwiedzin i być może – konwersję.
  • Konsultacje z ekspertami – seowcy to specjaliści, którzy mieli do czynienia z setkami, a nawet z większą liczbą stron WWW i wiedzą, jakie zmiany należy na nich wdrożyć nie tylko po to, aby zwiększyć ich widoczność w Google, ale również w celu poprawienia CTR czy wskaźnika konwersji.

Tak naprawdę skuteczne pozycjonowanie przynosi wyłącznie korzyści. Dotrzesz dzięki niemu do potencjalnych klientów, a Twoją stronę WWW będą odwiedzać użytkownicy, którzy szukają produktów lub usług, które prawdopodobnie oferujesz.

Jak mierzyć efekty pozycjonowania?

Skoro zlecasz pozycjonowanie stron WWW, to powinieneś również wiedzieć, jak możesz mierzyć rezultaty działań. Oczywiście firma, która realizuje dla Ciebie usługę, powinna co miesiąc dostarczać Ci szczegółowe raporty prezentujące, co zostało wykonane i jaki udało się dzięki temu osiągnąć rezultat. Nie musisz jednak czekać na dane od realizujących usługę – możesz tę kwestię monitować na bieżąco. Wykorzystaj do tego:

  • Google Search Console – dzięki temu narzędziu możesz sprawdzać, m.in. ile odwiedzin z wyników organicznych przyniosło Twojej stronie pozycjonowanie. Co więcej, dowiesz się również, jakie słowa kluczowe wpisywali internauci, na jakie podstrony docierali, a także, ile wartościowych linków udało się zdobyć, chociaż jeśli chodzi o odnośniki, to w GSC nie zobaczysz wszystkich, które w praktyce prowadzą do serwisu.
  • Google Analytics – pozwala on kontrolować, jaki ruch udało się pozyskać na stronę, ale także dowiesz się za jego pomocą więcej na temat odwiedzin z wyszukiwarek internetowych. Sprawdzisz, w przypadku której podstrony najwyższy jest współczynnik odrzuceń – to sygnał, że trzeba nad nią popracować. Możesz również mierzyć, czy efektem pozycjonowania strony internetowej jest oczekiwana konwersja.
  • Ahrefs – umożliwia obserwowanie, jak wygląda przyrost wartościowych linków i ogólnie wszystkich odnośników prowadzących do Twojej strony. Zwróć uwagę na wskaźnik DR – jeśli rośnie, to oznacza, że agencja, która podjęła się pozycjonowania stron, zdobywa dla Twojej witryny wysokiej jakości linki.
  • Senuto lub SemStorm – narzędzie to pokazuje, jak zmienia się widoczność strony w Google. Teoretycznie efektem pozycjonowania witryn internetowych powinny być wzrosty, natomiast nie zawsze tak będzie. Wahania w SEO są czymś normalnym. Do zmian w tym zakresie dochodzi choćby ze względu na aktualizacje algorytmu, które powodują, że należy dostosować witrynę do nowych wymagań.

Oczywiście możesz cały czas weryfikować wdrażane modyfikacje, ale pamiętaj, że w SEO nic nie dzieje się od razu. Pozyskany link może być widoczny w narzędziach tego samego dnia albo dopiero po kilku tygodniach. Analogicznie sytuacja wygląda, jeśli chodzi o wpływ na pozycję – może on być zauważalny po jednym dniu lub dopiero np. po 30.

Ile kosztuje profesjonalne pozycjonowanie?

Na rynku w zasadzie obowiązuje już głównie rozliczenie abonamentowe, ewentualnie w formie stałej opłaty połączonej z premią za wynik. Jest ona naliczana np. za osiągnięcie określonego ruchu z SERP-ów, danego poziomu przychodów czy też nawet za zdobycie wysokiej pozycji na kluczową frazę. Ile kosztuje usługa i proces pozycjonowania stron internetowych?

W tym przypadku nie sposób podać kwoty, która dotyczyłaby każdego serwisu. Seowiec przy ustalaniu stawki bierze pod uwagę wiele czynników, a szczególnie duże znaczenie ma konkurencja. Im trudniejsza, bardziej wymagająca branża i mocni rywale, tym więcej będzie kosztować skuteczne pozycjonowanie. Po prostu – osiągnięcie lepszej widoczności od innych w wynikach wyszukiwania będzie wiązało się z pokonaniem konkurencji pod względem wielu parametrów – m.in. profilu linkowego czy contentu.

Kolejnym czynnikiem, który ma wpływ na to, ile kosztuje pozycjonowanie stron WWW jest stan Twojego serwisu. Szczególnie dużo problemów dostarczają serwisy, przy których próby działań zmierzających do poprawienia widoczności strony w wynikach wyszukiwania podejmowały osoby bez doświadczenia. Efektem tego może być fatalny profil linkowy, którego prostowanie może zająć wiele miesięcy. Kolejna kwestia dotyczy optymalizacji Twojej strony internetowej. Są takie witryny, które wymagają drobnych korekt, ale i takie, które należy diametralnie przebudować. To wpływa na koszty i wydłuża czas oczekiwania na efekty.

Dlatego nie ma jednej stawki dla każdej witryny. Pozycjonowanie stron WWW Warszawa wymaga indywidualnej analizy i to samo dotyczy wyceny działań. Chcesz wiedzieć, ile zapłacisz za usługę? Prześlij do nas niezobowiązujące zapytanie, a dowiesz się, ile będzie kosztować SEO dla danych sklepów internetowych i jakie działania będzie obejmować.

Rozwiń biznes razem z nami!​

Aby dotrzeć do użytkowników sieci ze swoją stroną, powinieneś zadbać, by znalazła się ona na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.

Do realizacji tego celu potrzebne jest pozycjonowanie stron internetowych. 

Na jakim etapie projektowania i tworzenia strony www zająć się pozycjonowaniem?

Wiesz już, że chcesz pozycjonować strony i pozyskiwać dzięki temu potencjalnych klientów? To zdecydowanie słuszny krok. Tylko kiedy powinieneś się tego podjąć? Na jakim etapie projektowania i tworzenia strony WWW się tym zainteresować? Najlepiej jeśli zrobisz to, zanim serwis trafi do sieci. Dlaczego?

Dzięki konsultacji z seowcem na tym etapie, treści na stronie od razu będą zoptymalizowane pod algorytm Google. Pojawią się w nich słowa kluczowe, zostanie opracowana odpowiednia struktura serwisu, uwzględnione zostaną odpowiednie kategorie tematyczne. Zanim zajmiemy się pozycjonowaniem stron internetowych, zweryfikujemy, czy aby na pewno wszystko zostało wykonane optymalnie pod Google i użytkownika. Sprawdzimy, czy witryna prawidłowo wyświetla się na urządzeniach mobilnych. Zweryfikujemy, czy strona internetowa ładuje się odpowiednio szybko. Dodamy niezbędne przekierowania, zoptymalizujemy meta tagi, nagłówki, zdjęcia i inne elementy, które są istotne z punktu widzenia SEO. To ważne kroki, które podejmujemy na etapie pozycjonowania stron internetowych.

Co, jeśli jednak witryna już działa, podejmowałeś próby jej pozycjonowania, zlecałeś to innym, ale bez efektów? Tak naprawdę za prace w ramach SEO można się zabrać na każdym etapie istnienia serwisu, ale wtedy czas oczekiwania na wyniki będzie zależny od tego, jak wygląda strona internetowa, jak wielu zmian wymaga, jaki jest stan treści na stronie czy profil linkowy. Są takie serwisy, które wymagają ogromnych modyfikacji, aby w ich przypadku możliwe było skuteczne pozycjonowanie. Google Search Console może wyświetlać mnóstwo błędów, z którymi należy sobie poradzić. Szczególnym problemem są strony internetowe ze złej jakości profilem linkowym – w tym przypadku poprawa sytuacji może wymagać mnóstwa czasu.

Skąd wziąć (dobre) słowa kluczowe?

Bardzo ważnym elementem kampanii SEO jest odpowiednie dopasowanie słów kluczowych. Treści na stronie powinny być solidnie zoptymalizowane, a zadaniem seowca jest wybór takich fraz, które mogą się przekładać na klientów. Wymaga to szczegółowej analizy i skorzystania z wielu narzędzi. Do przygotowania listy słów kluczowych wykorzystujemy m.in. Senuto, SemStorm, planer słów kluczowych Google Ads. Badamy konkurencję, sprawdzamy, jakie słowa kluczowe przynoszą jej największy ruch.

Strategię pozycjonowania dopasowujemy do danego serwisu – staramy się wybrać takie słowa kluczowe, aby Twoja witryna jak najszybciej zwiększyła ruch organiczny. Dlatego w wielu przypadkach najpierw stawiamy na proste frazy, a z czasem – na te bardziej wymagające – dzięki temu ruch organiczny stopniowo rośnie, a Ty z czasem coraz bardziej zyskujesz.

Czym się różni seo on-site od seo off-site?

W ramach kampanii SEO realizowane są działania on-site i off-site. Są one niezbędnym elementami w procesie pozycjonowania strony internetowej. W pierwszym przypadku mamy do czynienia z pracami, które prowadzone są w witrynie, a tych można wyliczyć wiele. Zaliczają się do nich:

  • optymalizacja meta title i meta description,
  • zmniejszenie kodu witryny,
  • przyspieszenie działania strony WWW,
  • wdrożenie certyfikatu SSL,
  • optymalizacja treści pod słowa kluczowe,
  • analiza wewnętrznej i zewnętrznej duplikacji treści na stronie,
  • dostosowanie witryny do wyświetlania na urządzeniach mobilnych,
  • optymalizacja adresów URL,
  • optymalizacja grafiki na stronie WWW.

Nie są to wszystkie elementy, które składają się na SEO on-site. Natomiast jeśli chodzi o off-site, to pozycji nie jest już tak wiele. Tutaj zakres działań nie jest tak szeroki. Obejmuje przede wszystkim link building, czyli budowanie profilu linkowego. Czynnikiem off-site jest także wiek domeny oraz założenie i prowadzenie profilu Google Moja Firma. Ostatni z wymienionych ma szczególne znaczenie, jeśli chodzi o pozycjonowanie lokalne. Tylko kompleksowe działania, które obejmują wszystkie te elementy mogą przynieść sukces, dlatego warto je podejmować.

Rozwiń biznes razem z nami!​

Aby dotrzeć do użytkowników sieci ze swoją stroną, powinieneś zadbać, by znalazła się ona na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.

Do realizacji tego celu potrzebne jest pozycjonowanie stron internetowych. 

Pozycjonowanie lokalne (local seo) – kto powinien się nim zainteresować?

Twoją grupą docelową nie musi być cała Polska – ofertę możesz kierować przede wszystkim do mieszkańców swojego miasta i okolicy. W takim przypadku nie będzie Ci zależeć na frazach ogólnych, tylko na zapytaniach lokalnych. Np. jeśli masz firmę przeprowadzkową w Częstochowie, to najważniejszą dla Ciebie frazą może być słowo kluczowe „przeprowadzki Częstochowa”. 

Pozycjonowanie lokalne jest najlepszym rozwiązaniem dla właścicieli stron WWW, których oferta skierowana jest do klientów zamieszkujących daną okolicę. 

Po co masz inwestować w pozycjonowanie strony na zapytania ogólne, skoro mieszkaniec odległego miasta nie skorzysta z Twojej propozycji albo prawdopodobieństwo tego, że to zrobi, jest niewielkie?

Celem pozycjonowania lokalnego jest osiągnięcie widoczności na zapytania związane z danym miastem czy regionem. Odwiedziny poprzez takie słowa kluczowe możesz zdobywać z organicznych wyników wyszukiwania lub z trzypaku z Google Maps.

Aby zaistnieć w owym trzypaku, musisz założyć profil w usłudze Google Moja Firma, następnie aktualizować go, zdobywać opinie od klientów, dodawać zdjęcia, a także powiązać swoją stronę WWW z profilem GMF poprzez umieszczenie na witrynie, np. w zakładce kontakt, mapy Google z oznaczonym adresem firmy. Skuteczna optymalizacja wizytówki Google jest już po naszej stronie.

Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu dotrzesz do swojej grupy docelowej, zwiększysz rozpoznawalność marki w lokalnej społeczności, liczbę klientów i przychody. Zaletą pozycjonowania lokalnego jest mniejsza konkurencja, chociaż wszystko zależy od wielkości miasta, w którym działasz. W dużych miejscowościach na wiele zapytań konkurencja może być większa niż w przypadku wielu fraz ogólnych. Oczywiście w takich działaniach ogromne znaczenie ma również odpowiednie dopasowanie słów kluczowych, optymalizacja treści i wiele innych elementów, które wpływają na widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie sklepów internetowych, czyli pozycjonowanie w e-commerce

Jak wspomnieliśmy, SEO jest dla wielu sklepów internetowych kluczowym źródłem ruchu, który w dodatku znakomicie konwertuje. Z tego względu pozycjonowanie strony internetowej w zdecydowanej większości przypadków powinno być jednym z punktów kampanii marketingowej w sieci. Dzięki SEO dotrzesz do tych, którzy szukają produktów dostępnych w Twojej ofercie.

Na czym polega pozycjonowanie sklepów internetowych? Pod wieloma względami działania przebiegają podobnie jak w przypadków firmowych stron WWW czy blogów. Przeprowadzany jest audyt SEO i podejmowane są modyfikacje, z tym że w tym przypadku pracy może być nieporównywalnie więcej. Często sklepy WWW oferują setki, a nawet tysiące produktów, dlatego są rozbudowanymi serwisami, które potrzebują wiele uwagi. 

Do ważnych elementów, jeśli chodzi o pozycjonowanie serwisów e-commerce należą:

  • Optymalizacja adresów URL – powinny być przyjazne dla robotów i użytkownika, zawierać słowa kluczowe i sugerować, co internauta znajdzie na danej stronie.
  • Optymalizacja treści – nie chodzi wyłącznie o odpowiednie słowa kluczowe, ale także o dostarczenie takiego contentu, który jest wartościowy dla użytkownika.
  • Frazy kluczowe long tail – pozycjonowanie strony na frazy ogólne jest kosztowne, czasochłonne, dlatego warto stawiać przede wszystkim na słowa kluczowe z długiego ogona, które są rzadziej wyszukiwane, ale lepiej konwertują.
  • Responsywność – strona musi być obowiązkowo dopasowana do urządzeń mobilnych, co jest ważne nie tylko dla Google, ale przede wszystkim dla użytkownika.
  • Szybkość ładowania serwisu – witryna powinna być ekspresowo gotowa do korzystania, co przełoży się na jej dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania.
  • Profil linkowy – odnośniki z wysokiej jakości serwisów są dla Google sygnałem, że Twojej stronie internetowej może się należeć wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania.
  • Wewnętrzne linkowanie – ma wpływ nie tylko na SEO strony, ale może się również przyczyniać do wyższego przychodu uzyskanego od jednego klienta.
  • Rozbudowa contentu – choćby poprzez wartościowe treści poradnikowe dodawane na blog sklepu.
  • Korzystanie z szyfrowanego połączenia – czyli z certyfikatu SSL, co ma również wpływ na konwersję – internauta może nie zamówić produktów ze sklepu oznaczonego przez Chrome jako niezabezpieczony.
  • Dane strukturalne – w SERP-ach mogą się wyświetlać takie informacje, jak cena produktu, stan magazynowy, jego ocena i inne elementy, co może pozytywnie wpłynąć na CTR.
  • Content generowany przez użytkowników – strona internetowa może dawać możliwość dodawania opinii, dzięki którym w sklepie pojawiają się dodatkowe treści, mogące przynieść widoczność na przeróżne słowa kluczowe.

Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie sklepów może przynosić znakomite wyniki w postaci większego ruchu na stronie, a także przełożyć się na większą liczbę zamówień od klientów. Osiągnięcie oczekiwanych efektów wymaga kompleksowego podejścia i optymalizacji witryny, z uwzględnieniem wszystkich czynników, które mają wpływ na widoczność.

Interesuje Cię pozycjonowanie strony? Chcesz, aby Twój sklep pozyskiwał ruch z Google? Zgłoś się do nas po niezobowiązującą wycenę. Sprawdzimy Twoją stronę, przeanalizujemy konkurencję i pokażemy Ci, co możemy dla Ciebie uzyskać.

Rozwiń biznes razem z nami!​

Aby dotrzeć do użytkowników sieci ze swoją stroną, powinieneś zadbać, by znalazła się ona na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.

Do realizacji tego celu potrzebne jest pozycjonowanie stron internetowych.